Achtergrond

woensdag 28 september 2016

Seizoenskaarten thema uilen

Vandaag maakte ik seizoenskaarten voor het thema uilen. Ik kreeg een prive berichtje met de vraag of ik deze al had gemaakt. Dit was nog niet het geval, dus ik besloot ze even te maken. Ik heb twee verschillende soorten seizoenskaarten. Een set sluit aan bij de jaarkalender die ik pas had gemaakt en de ander is gewoon heel anders. Zo heb je zelf de keuze voor de seizoenskaarten.
Je kunt beide kaarten downloaden, door hier te klikken.



Veel plezier ermee!


1 opmerking:

  1. Hallo Jamilla,

    Kun jij mij van de dagritme kaarten van de uilen een word document sturen zodat ik het kan aanpassen naar mijn groep?
    Ik wil ze in het nieuwe schooljaar graag gebruiken.

    Mailen mag naar: alindahopman@drhbavinck.nl

    Heel erg bedankt! Ik vind ze erg leuk!

    Groetjes,
    Alinda Hopman

    BeantwoordenVerwijderen